Blåbärskaka = bläääääää!!! :P

2010-08-18
21:11:59
Heej!! Idag så har jag varit med Tilda.
Först så vi vi hos Tilda.
När vi hade varit där ett tag så for vi hem till mig.
Så vi tänkte att vi skulle baka blåberskaka och något mer.
Vi hade inte allt hemma så vi cyklade till konsum och köpte det vi behövde.
När vi hade bakat och gjort klart allt så skulle vi provsmaka.
Vi började med blåbärskakan.
Ååå den smakade trä!! :O :P
Den va jätte äklig ;)
Sen så smakade vi dom andra kakorna och dom va jätte goda :D
Men efter det så såg vi lite på tv.
Sen for vi till Tilda och va där och hoppade lite studsmatta.
Ååå vid fyra tilden så for jag hem till mig och åt mat.
Sen efter maten så har jag inte gjort så mycket ;)
Nu så ska jag se en film, det blir...... white chicks!!!!! :P
Ja det va det jag har gjort idag men ni få HARE!!!  :D :P
Ni får en bild jag tog på Anton idag ;)

Kommentarer
Postat av: NiKiTiA

fin blogg! :)

allt bra?

2010-08-18 @ 21:22:19 - http://nikitias.blogg.se/
Postat av: nora

skojig dag!

www.lundstro.blogg.se

2010-08-19 @ 11:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0