Första lektionerna ;)

2010-08-26
21:15:48
Heej!! Idag på skolan så hade vi våra första lektioner.
Det gick väl ganska bra.
Men på svenskan så fick vi en läxa att
vi skulle ta med en sak till skolan imorgon.
Åå jag vet inte vad jag ska ta.
Jag hade en grej men den är hos farmor och farfar.
Så jag få se om jag går till farmor och farfar imorgon på morgonen.
Men nu så sitter jag och Anton och ser lilla Jönsson ligan på styva linan.
Det är typ Antons favo film. :P
Nu så ska vi fortsätta se filmen men ni få HARE!!! :D :P
Där va några bilder från igår. :P
Här kommer bilder från idag. :D
Hehe mina skor. :P


På alla bilder jag la in nu så kan ni gå in på:
www.ettleendevarjedag.blogspot.com
www.ettskrattvarjedag.blogspot.com
www.soderstromtilda.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Anonym

ALBERT<3<3

2010-09-12 @ 11:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0