Ganska bra men ändå inte :P

2010-08-17
22:07:24
Heej!! Det gick ganska bra för oss idag.
Fast vi förlorade :(
Vi förlorade med 5-2 :P
Men vi va jätte bra andrahalvlek.
Jag tyckte typ att vi va bättre än Morön i andrahalvlek. :P
Det va Julia och jag som gjorde mål. =)
Jag gjorde ett mål och en assist. :D
När vi hade spelat klart och vi va på väg hem så sa
mamma att pappa hade åkt in på akuten. :O
Jag ba: varför??? :O
Då berättade mamma att: När hon skulle ringa till pappa så hade hon min mobil.
Åå då sa hon bara när pappa svara ring upp. :P
Sen då gick det ganska långtid och han hade inte ringt upp än.
Så då ringde mamma igen och då svarade han.
mamma ba: Varför ringde du inte???
Pappa: Jag började blöda mycket och då vart jag lite schockad.
Mamma: Hur mycket då???
Pappa: Det sprutade ränt :O Det va en stråle som va 30-40 cm!!!!!!!!! :O :O :O
Så då ringde han till akuten och frågade om han skulle komma in.
Dom sa ja.
Så då tog han bilden och körde till Skellefteå.
Jag försökte ringa men man får ju inte ha på mobilen på akuten. :(
Det va bara mobilsvar jag hörde.
Kan skriva imorgon hur det gick för pappa men ni få HARE!!!! :D :P
När vi hade kommit hem från Skellefteå så for vi till kiosken och köpte en mjukglass.
När vi komme hem så åt jag några makor och mjölk :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0