Mobilen som vart typ krossad :P ;)

2010-08-05
11:26:00
Heej!! Har inte hunnit gjort så mycket nu på morgonen.
Åå min mobil är sönder :(
Eller jag tror det i alla fall.
För den går inte och starta så jag tror det.
Men det som hände var :
Vi hade främmande och jag skulle på fotbollsträning.
Så jag tog med min min mobil i jackfickan.
Sen så hoppade jag in i bilen.
Men då när jag skulle stänga så fastnade min jackficka i dörren.
Ååå de va fickan med mobilen i.
Så jag råkade klämma den.
Hehe när vi va framme så gick jag ut och började träna.
Jag startade inte den direkt utan jag gjorde det idag
och träningen va i tisdags.
Men som tur var är att jag har ju en till mobil som funkar. ;)
Så det va bara att ta den. :P
Men nu så ska jag äta lite.
Men ni få HARE!!!!! :D :P
God lunch allihopa ;) =)
Lurvas låg på stenplattorna nu på morgonen så jag tog ett kort på han :P
Den svarta mobilen är min gamla mobil som gick sönder.
Åå den silvriga mobilen är min "nya" eller vad man nu ska kalla det.
För jag hade den innan jag hade den svarta nästan ett år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0