Tillbaka från Tallträsk :P

2010-08-24
21:39:16
Heej!! Nu så har jag kommit hem från Tallträsk :P
Vi for kl 9 från skolan och nu så komme jag hem. ;)
De va väl ganska kul. :D
Vi badade åå det va iskallt i vattnet.
Benen domnade bort om man va i  ett tag. :P
Men sen efter så tog jag på mig typ 4 byxor och tröjor. ;)
Haha men sen så fick jag upp värmen till slut.
Men vi har också kört Hugo det är en lek.
Man ska kasta en boll över ett tak.
Sen så har vi ätit pyttipanna och hamburgare.
Ååå när det va en timme kvar så körde vi kurragömma med dunk. :)
Sen så komme Tildas mamma och hämtade jag och Tilda.
Här får ni en bildbomb med bilder från idag. :P
HARE!!! :D :P
Ursäkta mig att min mobilkamera inte är så bra :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0