Vi städade lite och okej nästan allt :P

2010-08-01
15:02:38
Heej!! Har nyss fikat lite.
Jag år jordgubbar och vaniljyoghurt mumms.:P
Typ för tre timme sen så gick jag och mamma till våra grannar.
Dom hade ju haft 40 års fest igår.
Så vi städade nästan allt..
Fast Milllan och Roger visste inte om något.
Jaa men sen när vi skulle gå in med några saker så va dom vakna.
Dom ba: Men int ha ni städa vi skulle ju göra det.
Mamma: Men vi va ju här och "skräpade" ner igår.
Dom: Jaha vi hade som gruvat oss för att städa men tack så mycket :P
Mamma: varsågod :P
Aa men vi städade ju inte allt.
Vi ba plockade ihop burkar, kastade skräp och sånt.
Det dom nu måste göra är att ta bort borden och panta burkar och slänga sopsäckarna.
Men nu så ska jag kanske se en film eller jag vet inte.
Åå ikväll så har jag fotbollsträning kl 17.00-18.30
Hehe jag hade läst på Noras blogg att hon hade missat en träning.
Ååå jag tänkte ba: VA!! har vi börjat om så jag gick direkt in på lagsidan och kollade.
Och då hade vi redan haft två träningar!! åå jag visste inte om det!
Men tur att Nora skrev det annars skulle jag missa felra träningar.
Aaa men ni få HARE!!! :D :P
Bilderna från igår :P
Dagens bilder :D
Jag gjorde om en bild och så här vart den ;)
Före                                                Efter
Kommentera gärna :D

Kommentarer
Postat av: Paulina♥

bilden som du gjorde om vart jätte bra=)

2010-08-01 @ 23:39:36 - http://paowe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0