Ånäset :P

2010-08-08
11:22:54
Heej!! Nu så sitter jag och Anton vid min dator.
Vi ska snart se på film och äta sorbet mango.
Om inte Anton har ätit upp den så klart. :P
Ååå igår så hann jag inte skriva. :(
För va hade ju cup. ochvi VANN allt ihop!! :D
Eller va komme etta!! :P
Men aa vi for ju till Ånäset för att äta mat
och lyssna på ett band som spelade där och de va jätte roligt.
Men mamma och pappa körde inte för dom hade tagit en öl eller två.
Utan de va min kusin Sanna som körde.
Men som under tiden mamma och pappa tog en öl.
Så for jag och Sanna ut och körde en sväng och lyssnade på musik.
Ja det va det jag gjorde igår åå vad jag ska göra idag.
HARE!!!!!!!! :D :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0