Ammarnäs!!

2010-02-11
20:00:07
Heej!! Imorgon ska jag vara ledig från skolan hela dagen. För jag Jessica och pappa ska till Ammarnäs!! :D Viska vara där från fredag till söndag inte så länge men det är endå ett tag. Det tar 4-5 timmar att åka dit :O Det går väldigt snabbt om man jämför med Dalarna dit är det 8 timmar :P Jag kommer inte att skriva för en på söndag eller måndag. Men på onsdag så ska hela sexan och sjuan prova en dag på ett jobb och jag ska prova på kiosken!! :D Jag kanske inte kommer att göra så mycket sa Roger han äger kiosken. Jag skulle typ stå i kassan ett litet tag och sopa :D Men nu ska jag gå och packa och äta ett äpple men ni får hare!! :D
Visst är han snyggve!! :D
Tore <3
Jag och Anton :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0