Kiosken!!

2010-02-17
20:40:01
Heej!! Idag va ju jag hos Roger på kiosken :P Jag började där kl 09.40 och slutade 16.00 :D Jag fick fylla godis hyllorna eller vad det nu heter där man har lösviksgodis  :D Sen sorterade jag spelkort typ V65 eller något sånt XD och sen så hede jag in semlor i en frys och massa annat :D Jag har nyss duscha och nu ska jag spela att spel med min lillebror. Vi ska spela den försvunna diamanten. Här får ni några bilder på mina kissar!! :D :P
Jag fick kattungar den 7 maj men vi tog bort nästan alla :(

Sessi<3 finns inte :( blev skjuten
Lurvas<3 finns ju :D
Tore<3 och     Tuva<3 Tore finns. Men inte Tuva. Just nu är Tore hos mina kusiner!! :O Tuva skjuten :(
Och så klart Trolle<3 finns inte :( blev skjuten :(
Jag for till Sicilien med sim laget i augusti och då fanns alla katter. Men när jag komme hem så berättade mamma eller vem det nu va och sa att dom hade skjutit dom :( För ingen ville ha dom :(och att alla va SÖTA!!!:D Men ni få HARE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0