Kiosken!!

2010-02-05
19:32:31
Heej!! Jag och Anton har varit på kiosken och Anton fick åka i vagnen!! Han hade på sig en filt och ett slaks vindskydd fast det va en ute filt som man ska ha på stranden men aja :P När vi va på väg dit så hämta det vi upp Tilda. Hon va hos sin mormor. Sen när vi komme på kiosken så köpte vi lite chips, godis och sånt. När vi va klare så ringde Anton farfar och frågade om han kunde hämta oss för det snöade och det blåste det va inte så värst kallt ute men det blåste ju. Men som sakt så pratade Anton men farfar så jag hörde jag inte vad dom sa och sen så råkade Anton lägga på och jag hade inte några pengar på mobilen så vi kunde inte ringa upp så då va det kört!! När vi va på väg hem så for Tilda till sin mormor igen och vi fortsate att gå. Men så halvägs så kommer farmor med bilen och skjutsar oss hem . Nu sitter jag och Anton och äter gott och ser på tv :P HARE
Tilda                              och                           Jag :D
Anton när han hade haft näs blod på natten :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0