Ammarnäs!!

2010-02-14
17:54:14
Heej!! nu har jag kommit hem. Jag har ju varit i Ammarnäs :D Jag har åkt snowboard och jag har också åkt tefat :P Det va skit skön backe. Den va lagom hård eller vad men nu ska säga. Och på sidan så va det inte pistat och där va det ju skönast :D Men nu ska jag bara pack upp woho... not. Jag har också varit på dollarstore :P Jag och Jessica gick där inte så länge typ halvtimme jag vill gå längre med då skulle vi fara. :O Jag jessica och pappa skulle åka med våra kusiner hem från Arvidsjaur för våran bil gick sönder på vägen till Ammarnäs så då fick vi låna en bil  i Arvidsjaur. Den va inte den snyggaste man har sätt men den funkade i alla fall :P Det läkte olja eller något sånt från våran bil. och det läkte inte bara lite. Det droppade int det rann! :O Men vi komme oss till Ammarnäs  i alla fall. Men på vägen till baka från Ammarnäs så åkte vi ju bilen som vi hade lånat. Men bara till Arvidsjaur sen åkte vi ju till baka hem med våra kusiner som jag redan har sakt :D Här kommer några bilder HARE!!!
Linn skulle skratta men det ser inte ut som det :D
Jag kan inte lägga in bilder från Ammarnäs för det går inte lägga in dom på datorn för den har damp just nu!! :O Robin få fixa det när han kommer hem. Jag kan lägga in bilder sen ikväll!! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0