fotbollscup!!!

2010-01-29
16:11:40
Heej!! i går tog vi svininfluensa sprutan. Och i morse när jag vaknade så hade jag feber och ont i min arm!! Och när jag skulle ringa till skolan och säga att jag skulle stanna hemma så svarade ingen jag provade att ringa typ fyra olika nummer:O och ingen svarade!!! Idag ska jag och Maja stå i kiosken på fotbollscupen först tänkte jag att jag inte kunde fara för jag hade feber men nu har den nästan försvunnit :D I morgon har vi fotbollscup från tre till typ sex och direkt efter ska jag och minkusin Jessica till mormor och såva där sen på söndag ska jag och jessica se på slalom i backen :P nu ska jag äta mat och här får ni en bild:D  HARE!!!!
Här är Lurvas igen och jag är där bak :P hehe :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0