9 av 55 lag :D

2010-07-06
01:40:47
Heej!! Det här är det första inlägget efter Piteå.
Ja vi komme ju 9 av 55 lag i år jag tyckte att det gick bra.
Aa så jag va jätte nöjd med det. :P
På vägen hem så åkte jag med Jenny Lindqvist.
Och innan vi skulle fara hem så for vi och körde gokart.
Det är typ det roligaste som finns :D
Om ni inte har provat så måste ni det.
Det va första gången Jenny körde och hon tyckte att det va jätte roligt.
Men idag så har jag varit med Jessica.
Först ett tag på dan sen for hon hem kl fyra.
Sen efter det for jag och mamma till stan vi skulle lämna Anton hos Hugo.
Vi gick på stan också lite gran typ en timme.
Åå på vägen till baka så hämtade vi upp Jessica.
För imorgon så ska jag, Jessica och några till fara och bada
på Vitbergsbadet i Skellefteå.
Men nu få ni HARE!!! :P
En del av vårat rum :D
Hehe här har vi Nora i flätor ;)
Strax så skulle vi köra gokart :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0