Den funkar, Ånäset och Haparanda xD

2010-07-09
11:00:05
Heej!! Nu har jag fått igång min dator. :D
För i förgår så lånade Robin min dator eller han tog ner den.
Sen igår så kopplade jag ur allt och bar upp den.
Men när jag hade kopplat in allt igen uppe så funkade den inte :(
Robin visste inte va det var för fel.
Men nu så fick jag igång den :D :D :D
Aaa men idag så ska jag och Jessica till Ånäset till lufta!! ;)
Det är det dom gör varje år.
Dom sätter upp en sak som sprutar ut skum och gör lekar och massa saker.
Så vi ska vara där hela dagen :P
Åå imorgon så ska jag till Haparanda men Julia och hennes familj.
Så vi ska vara där från lördag till tisdag.
Men jag skriver mer imorgon HARE!!!!! ;) ;) ;) :)
Här är några bilder jag tog igår kväll med min kamera. xD

Kommentarer
Postat av: Wilma

Längtar tbx till PSG!!! (L)

2010-07-10 @ 14:28:08 - http://wilmawi.blogg.se/
Postat av: Tilda

Jag utmanar dig, så gå in på min blogg och läs mer! :)

2010-07-13 @ 16:27:08 - http://soderstromtilda.blogg.se/
Postat av: Linnea=)

Jag utmanar dig, så gå in på min blogg och läs mer!!!:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0