Nått ni måste läsa!!!! :P

2010-07-26
23:30:00
Heej!! Jag och Tilda skulle ju fara till Skellefteå och se eclipse bio.
vi komme dit ungefär kl halv fem.
Då vi tänkte att vi kan ju gå på stan ett tag före bion.
Så vi började gå mot Cubus som är inne på CK.
Vi gick in på Cubus och kollade ganska länge.
För jag provade kläder och sånt.
Men nästan redan från början när vi komme in så kollade en
tjej som jobbade där på oss hela tiden. :O
När vi typ gick och kollade på kläder så gick hon dit.
Sen när vi kollade på smycken så kom hon också dit.
Så i började som undra vad hon ville!!.
Men när jag hade bestämt mig för vad jag skulle köpa.
Så betalade jag.
Sen när vi skulle gå ut så stod tjejen vid utgången.
Tjejen som jobbar där: Hallå ni där, en tjej har sätt att du (Tilda) hade stoppat ner en grej i din jacka!!
Tilda: Men jag har inte tagit något!!! :O
Så hon som jobbade där gick igenom Tildas jacka.
Sen så frågade hon som jobbade där om hon kunde gå igenom min väska.
Jag: Aa det kan du.
Sen sa hon som jobbade där till Tilda: Jaha men du kanske ångrade dig och la till baka saken.
Tilda: Men jag har ju inte tagit något!!! :O :O.
Ja sen så sa hon som inget mer inte.förlåt eller någon ursäkt.
Ååå när hon stod och pratade men oss så kom också ordningsvakterna dit.
De va typ två stycken.
Jag kollade inte så noga jag va fullt upptagen att vara nervös och arg på samma gång. :P
Men som tur va så sa dom ingenting.
Aa men efter det så gick vi in på H&M och Lindex kollade runt.
Sen efter vi hade kollat runt så gick vi till bion till slut.
Eclipse va ju SKIRBRA!!! tyckte jag i alla fall. ;D
Jaa..... det va det jag tänkte skriva så ni få HARE!!!! :D :P
Här är det jag köpte:
Ett blått linne med en ficka på.
Köpt på: Cubus för 49 kr det va halva priset. :P
Ett rosa nagellack.
Köpt på: Cubus för 60 kr.
Örhängen
Köpta på: Glitter för 54.90 kr
Ett par leggings
köpta på: H&M för 99 kr
Sen så köpte jag en hudkräm på boby shop för 164 kr
Åå jag köpte också överdelar, toppar eller vad man nu säger för 69,50.
Aa det va det jag köpte idag.
Ni kan få se hudkrämen och topparna imorgon :P

Kommentarer
Postat av: Tilda

Jag blev typ rädd:O

2010-07-27 @ 10:30:45 - http://soderstromtilda.blogg.se/
Postat av: Anonym

ojj vad hemskt det borde har varit :)

du har jätte fin blogg:)

www.lundstro.blogg.se

2010-07-27 @ 20:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0