Nu har jag kommit hem ;)

2010-07-31
14:59:39
Heej!! Nu så har jag kommit hem från Piteå. :P
Det va jätte roligt där.
De va inte  bara vi där.
Det va Camilla, Anders och barnen + Nathalies kille.
Peter, Kikki och barnen.
Nikolina, Bergen och Tindra.
Ellenor.
Johanna, Peller och barnen.
Och sen så komme Sören men dom va bara där i några timmar.
Aaa de va alla som va där.
Åå det roliga va att alla mammas syskon va där.
Det är alltså Camilla, Peter, Nikolina, Ellenor, Johanna och Sören.
Ja och jag va så klart men Jessica nästan alla dagar.
För Jessica och hennes familj skulle bara vara där tills torsdag.
Så dom sista dagarna va jag men Alice.
Men det va gjorde där borta va att:
spela minigolf, hoppa stuttsmatta, hyra trampcykel, bada, kasta vattenballonger,
tagit kort på stranden, spelat kort och massa andra saker.
Aa det va det jag har gjort under dom hära fyra dagarna HARE!!!! :D :P
Haha :P kommentera gärna :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte fina bilder på din blogg :)

2010-08-03 @ 22:12:22 - http://myratyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0