Stackars min hals :(

2010-07-19
16:04:45
Heej!! Har nyss kommit hem från Jenny.
Pappa komme och hämtade mig med motorcykeln. :P
Det är så skönt att åka motorcykeln speciellt på sommaren.
För på somrarna så blåser det ganska varmt och det ät jätte skönt att åka.
Men nu så är jag ju hemma och ska ta det lugnt.
Jag har typ som träningsvärk i halsen.
Haha det låter helt sjukt men så är det. :P
Pappa sa att om man har fått typ en knuff eller något sånt så kan man få det. ;)
Jag spelade ju fotboll igår så jag kanske fick en knuff då.
Om man bara spänner sig lite i halsen så gör det ont.
Typ om man ska lägga sig i sängen så gör det ont. :(
Hehe okey...... HARE!!!! :D :)
Haha ser ut som om jag har jätte kort och tjock hals :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0