Graderingen gick bra!! xD

2010-06-11
19:20:56
Heej!! Igår så kunde inte jag skriva för jag va ju på gradering.
Ååå jag va så nervös just innan det va våran tur.
Men i slutet så fick jag mitt första blåa bälte.
Jag tyckte att det gick ganska bra för mig.
Men jag gjorde fel några gånger. :(
Jag hade inte så tur heller på krossen.
Först så sparkade jag av båda plankorna.
Men då råkade jag sätta ner foten så jag fick göra om.
Sen andra gången så fick jag bara av ena plankan.
Men sen tredje gången gillt så fick jag av den!! :D
Men igår på skolan så såg vi en film som hette: Min lärare är en utomjording.
Eller något sånt. :P
Åå juste idag så fick vi glass på NO för det va våran sista NO lektion.
Men jag har typ inget mer att skriva men ni få HARE!!! xD
Här är en jätte "snygg" bild på Anton :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0