Till Skellefteå!! eller inte.... :(

2010-06-05
22:48:04
Heej!! Nu har jag tagit ner tältet :(
Jag skulle vilja sova där en natt till.
Men då måste jag sova själv så då vart det inget :P
Idag så åt farmor och farfar middag hemma hos oss för en gångs skull.
Eller middag och middag vi åt typ kl 2 hehe.
Men aa imorgon ska ska jag ha träning och sånt.
Det är ju söndag imorgon och mamma sa att typ CK va öppet.
Så jag tänkte att jag och mamma skulle dit och köpa kläder till skolavslutningen.
Men då har jag ju träning kl 13.00 till 14.30.
Och då tänkte ju jag att vi kan fara då.
Men  sen kl 17.00 till 18.30 så har jag också träning.
Så det blir inget imorgon :P
Aja HARE!!!! :P
Hahaha snygga då!!! xD

Kommentarer
Postat av: Jennü

Åh jag vill sova i tält, det var aslänge sen:)

2010-06-06 @ 01:13:53 - http://jennuslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0