Magsjuka :O nu har jag gjort bort det :P

2010-03-21
13:00:02
Heej!! I fredags så va det ju tänkt att jag skulle sova med Jessica i Nathalies lägenhet. Men det vart inte som planerat :O För på lördag morgon så fick jag magsjuka fast bara en liten eller vad man nu ska säga. Så jag for hem till farmor och farfar för mamma och pappa va inte hemma dom va och körde skoter till Piteå. Så jag sovde över hos farmor och farfar å Anton sovde också där. På söndagen så kommer Robin dit också och då bakade vi bullar och då va ju jag frisk fast jag gjorde inte så mycket. Aaa och nu ska jag gå ut det är ju jätte fint väder jag och Anton ska åka bob men ni få HARE!!
Hehe Hugo äter n¨gon typ av glass på Scandic :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0