Gu vad pinsamt fast ändå inte heheh :P

2010-05-06
15:52:13
Heej!! Idag så har jag haft en vanlig dag på skolan :P
Den va vär rätt okey i alla fall.
Men det va värsta pinsamt idag.
Jag skulle till tandläkaren och jag va inte säker om det va rätt tid.
Pappa skulle ringa och fråga.
Så jag for dit och väntade tills klockan va 10.
Sen komme den hära sköterska och frågade om jag skulle hit nu.
Och jag ba: jag tror det :O
Sen gick hon igen. Åå sen komme det en anna och sa att jag skulle komma på måndag :O
Åå jag tänkte att varför kunde inte pappa bara ringa dit och fråga!!??
Men pappa skylde på att han hade försökt ringa till någon anna hela morgonen.
Han kunde ju ringa ett enda litet samtal till tandläkaren och fråga om jagh skulle dit idag.
Men nae han kunde inte det. :( Så då fick jag stå där och känna mig dum xD Haha
Men nu skrattar jag åt det :P
Idag så har jag ingen träning och ikväll så ska jag se på lyxfällan :D
Men nu ska jag skratta vidare så ni få HARE!! :P

Hehe jag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0