Ska spela i kyrkan på torsdag

2010-05-21
22:24:09
Heej!! Idag så har det varit en vanlig
fredag. Bortsät från att jag var borta en stund på engelska.
Jag va borta för att jag skulle träna på piano.
Det är jag som spelar piano och några som spelar flöjt och gitarr.
Vi ska spela på tisdag inför 2-3 och sen på torsdag så ska vi spela
i kyrkan.
Det ska bli hehe aa lite nervöst.
Men jag har också varit i stan men mamma idag.
Jag skulle köpa en bikini och skor lite att möjligt.
Aaa juste jag får ju inte glömma att jag har inte ätit godis idag.
Istället så gjorde jag lite frukt med smält choklad.
Nästan lika gott som godis hehe men det är jätte gott.
Men nu ska ni få HARE!!! :D
Min bikini framifrån :P   Jag tycker att underdelen ser jätte stor ut på bilden
fast det är den inte bara så ni vet :D
Min bikini bakifrån :D haha lika dant här också :D haha
Jordgubbar, vindruvor, bananer och smält choklad xD
Mina gröna foppa som jag köpte på stan idag xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0