SMS avslutningen!!! :D

2010-05-26
14:49:47
Heej!! Idag så hade ju jag SMS avslutning och vi åt pizza.
Jag tog inte så mycket bilder men här har ni några i alla fall :P
Man vart typ propp mätt!!! Men det va gott.
Sen efter vi hade ätit pizza så spelade vi minigolf. :P
Det gick inte så bra för min när jag skulle slå nära hålet.
Jag missa å missas tiden!!det gick inte att få ner den och
jag va inte bra xD
Hehe men det av ju första gången jag spelade i år :P
Men jag komme faktiskt 2 tillsammans med Matilda.
Men jag kanske skulle komma 1 men bara kanske :P
Sen när va hade spelat så for vill till kiosken och köpte en glass.
Jag köpte en stor bägare. Asså en stor mjukglass
Mumms!!! :D

Kommentarer
Postat av: Paulina

Men du var ju bra på minigolf, det var inte jag, jag förlorade!:(

2010-05-30 @ 13:08:46 - http://paowe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0