--:D--:D--:D--:D--:D--:D--:D--:D--:D--

2010-11-24
21:15:21
Heej!! Idag så har det typ varit en vanlig dag på skolan.
Men våran so lärare var hemma med sjuka barn.
Så vi fick ha en annan.
Men det vart som ingen so lektion.
För det va en gubbe som komme och delade ut nya testamentet.
Han pratade typ hela lektionen. :)
Men vi hade bara so i 30 min.
Så det va ganska skönt att inte behöva jobba. :)
Men idag på idrotten så gjorde Tilda illa sig.
Hon fick fara till vårdcentralen.
Men som tur var fick hon bara en rejäl stukning.
Jag trodde typ att hon hade brutit den, men som tur hade hon inte det.
Ja det var min dag ni få HARE!!!! :D :P
Jag köpte lite skumtomtar när jag var på konsum med pappa.
Det är godast när man värmer skumtomtarna i mikron.
Mummmmms :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0