Jessica har nu farit hem

2010-11-14
13:42:11
Heej!! Igår komme Jessica och sov över.
Vi såg en skräck film. :)
Den hette Orphan. :P
Den va ganska bra fast läskig. ;)
Men Jessica har nu farit hem.
Hon for hem kring kl ett tror jag. :)
Nu så ska jag försöka he på tv.
Men det vill inte visa några kanaler, den är bara svart. :(
Men jag ska fråga pappa om han kan få igång den. :P
Så här blir det alltid för mig:
Om jag typ ska starta datorn eller något sånt och den funkar inte.
Då går jag till Robin och frågar om han kan he igång den.
Men oftast så vill han inte det.
Så då försöker jag he igång den, igen och ingen och ingen.
Men den funkar inte.
När jag har tjatat i hundra år på Robin så kommer han tillslut.
Och så klart får han igång den direkt och säger det funkar ju visst. :/
Men men Så händer det alltid för mig. :)
Det funkar aldrig för mig.
Men  det funkar för dom andra. ;)
Ni få HARE!!!!!! :D :P
Här är en bild jag tog i somras när vi var i Piteå.

Kommentarer
Postat av: Jennü

Visst har jag och du sett Orphan nån gång? Eller är det jag som blandar ihop?:)



Den är i alla fall jättebra tycker jag :) Men lite uttjatad för min del, missbrukade den en aning när jag nyss hade fått den x) hehe

2010-11-14 @ 21:03:45 - http://jennuslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0