Skönt med lov :D :D

2010-11-01
18:05:31
Heej!! Guu vad skönt det är med lov.
Idag så vaknade jag vi tio.
Sen åt jag frukost och kollade på tv.
Hade inget speciellt idag så jag tog en promenad.
Jag gick ca 7 km det va jätte skönt.
Jag gick runt Västomsundet. ;)
Men just när jag hade duschat så ringde Tyra och Nora.
Dom frågade om jag ville komma till Nora och vara där.
Så jag for till Nora och var där typ i 2-3 timmar. :D
Snart så ska jag fara till ug.
Jag ska stå i kiosken ikväll. :)
Hoppas att det kommer många dit. ;)
Har gjort en ny header hehe den kanske inte vart så fin men men.
Ni få HARE!!!!! :D :P
Ja här är min nya header.
Ni kanske ser den om ni kollar lite högre upp. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0