Bad boys 2

2010-10-15
20:45:26
Heej!! Nu har jag kommit hem från stan.
Jag och mamma for dit efter skolan.
Vi var typ där kl jag tror det var kl 3 och for hem kl 7 :P
Jag köpte lite olika kläder som ni ska få se lite längre ner. ;).
Idag på skolan hade vi so prov.
Det gick väl bra tror jag.
Jag svarade i alla fall på alla frågor. :D
Nu ska jag se bad boys 2:P
HARE!!!!! :D :P
Ett par jeans från: Gina tricot för: 299 kr
Två par tights från: Cubus för: 149 kr
Men som jag tyvärr måste lämna tillbaka.
Jag ska bara byta in dom till en större storlek.
Hehe jag provade dom på Cubus men jag visste inte om jag ville ha just den storleken.
Jag vart så velig att jag tog den storleken.
Nu är jag komme hem ser jag att jag måste ha någon större storlek ;)
En tröja från: Cubus för: 199 kr
Ett nagellack från: Cubus för:20 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0