I Boliden :P

2010-10-09
16:03:27
Heej!! Idag har jag bara varit hemma och tagit det lugnt.
För igår var jag i Boliden och va på skattjakt.
Det va väl inte så jätte kul för det vart långtråkigt.
Men det började med att vi for från Argus kl 17.30.
Vi var framme i Boliden kanske kl 18.15.
Jag tror att vi började leta efter skatten kl 19.30 eller typ 20.00.
Ja det va jag, Jessica, Maria och Julia som gick tillsammans från börja.
Men sen så splittrades vi oss.
Så det vart bara jag och Jessica.
Åå Julia och Maria gick med varandra.
Vi skulle leta efter skatten tre omgångar och det var som en paus mellan varje.
En omgång var en och en halv timme.
Första omgången va jätte kul.
Sen den andra så letade vi inte hela tiden bara en kort stund.
För då var det inte så roligt längre.
Vi gick till baka till vårat läger ungefär kl typ 22.30.
Jag och Jessica va jätte trötta då så vi la oss och sov på ett liggunderlag.
Det va lite hårt kan man som säga.
Hehe jag tror att vi somnade kl 22.45 och vaknade 00.30.
Alla va typ uppe och satt vid brasan eller jagade efter skatten medan vi sov.
Så vi missade jätte mycket.
Kl 01.30 for vi från Boliden med en vinst.
Fast man vann bara äran tror jag.
Jag hade inte så stor koll.
När vi komme hem så borstade jag tänderna och gick och la mig.
Jag va JÄTTE TRÖTT!!!.
Sen sov jag till typ 10 på morgonen. :D
HARE!!!!! :D :P
Där var några bilder från idag :P

Kommentarer
Postat av: Linnea=D

Jätte fin header!!!!:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0