STÄDADE PÅ SKOLAN :/

2010-10-06
16:13:04
Heej!! Har inte skrivit på ett tag nu.
Men idag så har jag städat på skolan.
Alla i sjuan ska ju städa men städpersonalen en dag på skolan.
Åå i åttan så ska man stå i matsalen.
Men att städa va ju inte så roligt.
Jag städade från kl 9.30 till 12.30 :/
Som tur är att jag inte behöver städa igen.
Nu är det som bort gjort. ;)
HARE!!!!! :D :P
Tilda tog typ världens bästa kort på farmors och farfars kattunge eller hur! :P
Där fick ni bilder från i måndags :P
Kommentera gärna :D

Kommentarer
Postat av: Tilda

hahaha jag håller med om bilden den var prefekt!

2010-10-06 @ 21:11:06 - http://soderstromtilda.blogg.se/
Postat av: Linnea=)

Sv: Tack!!!!:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0