Vem vill ha träning från 2-4 på en söndag?? inte jag i alla fall :O :)

2011-02-27
13:11:56
Heej!!
Ska snart göra mig klar för fotbollsträningen som är idag.
Asså tänkte bara säga att vi har världens SÄMSTA träningstider!!. :O
Vem vill ha träning från 2-4 på en söndag???!!!. :O
Hela dan är ju typ bortkastad av en träning på två timmar.
Som t.ex idag så skulle jag, mamma, pappa och Anton fara och åka skoter till Bygdsiljum.
Men jag kunde inte följa med för jag har ju träning.
Så idag har jag inte gjort så mycket sett på tv och lite sånt. ;)
Jag skulle vilja ha träning från typ 6-8 istället. :D xD
Heheh kanske inte ett så kul inlägg att läsa men aja HARE!!!!! :D :P
Hehe hade ingen bild från idag som vanligt.
Men ni från en blid på en lampa som vi har hemma. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0