Det vart ett långt inlägg men men.... :)

2011-01-22
16:32:42
Heej!! Nu så ska jag berätta en sak som jag inte visste om. :)
På tisdan som va så ringde Tilda.
Hon undrade om jag kunde komma till henne på fredagen och basta.
Jag hade ju inte planera något så jag sa ja.
Sen på skolan under några dagar så frågade Tilda typ hela
tiden visst kommer du på fredag och jag sa ja.
Sen på torsdagen så ringde Palle och sa att jag skulle stå i kiosken på fredagen.
Åå jag ba: okej då vet jag. ;)
Jag tänkte ju inte på att jag skulle till Tilda då.
Men sen på torsdag kväll så  ringde jag till Palle och sa:
Att jag skulle ta det lugnt ett tag till.
Jag har ju haft feber i typ 6 dagar.
Så han sa bara okej då vet jag.
På fredag kl ca 18.15 så kollade jag febern.
Jag skulle vara hos Tilda kl 18.30.
När jag kollade så hade jag 37.8.
Ååå just när jag skulle ringa Tilda så ringde hon.
Hon ba visst kommer du snart.
Då sa jag att jag hade feber.
Men Tilda sa: Men kom i alla fall.
Du behöver ju inte basta.
Så jag tog cykeln och cyklade till Tilda.
När jag va där så gick jag direkt in på toan och bytte om.
Sen när jag var klar så tog Tilda på mig en ögon bindel.
Jag tänkte väl att hon hade gjort det mysigt eller något i källaren.
Vi gick ner för trappen och in till ett rum.
Ååå när hon tog av mig ögon bindeln så va:
Cornelia, Josse, Maja och Tyra där nere.
Tyvärr så var Linnea sjuk så kunde inte komma. :/
Jag trodde att det bara skulle vara jag och Tilda. xD
Jag vart jätte lurad.
Men det var jätte roligt där.
Jag fick  massage och vi åt pop corn och frukt.
Dom andra bastade jag fick ju inte basta. :(
Men det va skitkul i alla fall. :D
Sen fick jag ett packet av Tyra, tack igen. :)
Det va som kvistar som var röda med ljus på.
Ååå det som är bra är att jag har ju rött i mitt rum. :P
Ja.. som sagt det var roligt. :D :D
Det vart ett långt inlägg ni har säkert redan slutat läsa.
Jag är i alla fall den typen.
Om någon har skrivit ett långt inlägg så brukar jag inte läsa det. ;)
Aja ni få HARE!!!!! :D :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0