Kom inte på någon rubrik =)

2011-10-31
10:21:36

WHO?
Vem är i rummet med dig: Ingen
Vem fick du sms av senast: Albin
Vem tänker du på nu: De du ;)
Vem pratade du senast i telefon med: Jag vet inte :)
Vems hus var du i senast: Mitt eget :P

Vem önskar du att du var med nu: Ee många
Vem är din favorit släktning: Det finns ju så många, men jag tar Jessica :)
Vem i din skola går dig mest på nerverna: Jag jag vet inte :P




WHERE?
Vart är din telefon: I min byxficka. Vart är din mamma: På jobbet :)
Vart är din pappa: Ute
Vart sover du: I min lilla säng
Vart handlar du mest: Gina tricot, cubus och massa andra. :P
Vart fick du tag på tröjan du har på dig: Gina Tricot
Vart åkte du senast med bil: Till konsum :)
Vart i ditt rum är du: Vid datorn :)


WHAT?
Vad åt du senast: En macka med smält ost på ;)
Vad drack du senast: Juice :D
Vad är de för färg på dina byxor: Blåa
Vad är den närmaste saken som är blå: Min jeans som jag har på mig :)
Vad gillar du mest med skolan: Man får träffa alla kompisar  :)
Vad är din favorit färg: Typ grön tror jag :P
Vad är din favorit hemsida: Blogg.se och Facebook 
Vad är ditt favorit sko-märke: Det finns ju så många så jag vet inte
Vad hör du just nu? : mistletoe med justin bieber :P
Vilken film såg du senast: Irene huss det lömska nätet

WHY?
Varför går du i skolan: Jag vill ju lära mig något :P
Varför repeterar nyhetsuppläsarna sina rapporter? Jag vet inte ;)

WHEN?
När är din födelsedag: 28 Januari
När köpte du senast nya byxor: Nån vecka sen ;)
När var senaste gången du tände ett ljus: I fredags :)
När var du senast i skolan: I fredags
När träffade du din pappa: För typ 30 min sedan
När duschade du senast: Igår

HAVE YOU EVER
Sovit i en annan säng: Hehe ja
Tyckt att din kusin är het: Nej 
Sovit naken: Nej typ inte
Kört över hastighets gränsen: Jag får inte köra
Målat om ditt rum: Nej
Dansat framför en spegel: Haha  japp
Fått hicka: Ja så klart
Dumpat någon: Nej
Stulit pengar ifrån en kompis: nej!!
Varit i slagsmål: Nej inte något seriöst :)
smugit ur ditt hus: Nej
Haft känslor för någon som inte haft det för dej: Nej
Blivit arresterad: Å nej
Hånglat med en främling: Nej
Lämnat huset utan att berätta för dina föräldrar: Tror inte det
Varit förälskad i en granne: Nej
Struntat i skolan för att göra något roligare: Nej
Sovit i en säng med någon av samma kön: Ja
sett någon dö: Nej!
Varit i ett plan: Ja :P
Kysst en bild: Hehe jag tror det
Sovit till 3: Nae, det längsta är typ till halv 1 ;)
Älskar eller saknar du någon just nu: JA så klart :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0