Hehe jag vet inte ens vad jag bakade =)

2011-09-24
09:26:45
Heej!! Igår så bakade jag något. :)
Jag vet faktiskt inte vad det var.
Det var tänkt att jag skulle baka chokladmuffins, men när
jag hade gjort smeten så såg jag att vi inte hade formar till muffinsarna.
Då tog jag typ en liten sockerkaks form och hällde smeten i den istället. :D
Hehe men jag gräddade lite för lite så den blev jättelös. ;)
När jag hade tagit ut den från spisen såg den ju ut som.. aa jag vet inte vad. ;)
Då gjorde jag en smet som man har på mockarutor och hällde de på kakan. :)
Då den blev lite bättre i alla falll. ;D
Nu blev det ett långt inlägg, men jag var bara tvungen att skriva det. ;)
Så här blev kakan som egentligen skulle vara chokladmuffins. ;)

Kommentarer
Postat av: Jennü

Ge dig med att lägga ut såna där bilder..

2011-09-24 @ 11:04:35 - http://jennuslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0