I'm back från Piteå

2012-11-18
14:44:26
Helgen har varit helt suverän. På fredagen var det fotbollscup på schemat. Vi vann en och förlorade en. Fast vi borde egentligen ha vunnit båda för vi var mycket bättre och vi hade mycket mer lägen än vad dem hade, menmen så kan det gå. På lördagen började vi bege oss mot Piteå runt 11. Vi stannade av och åt på vägen så vi var framme runt 2 tror jag. När vi hade kommit fram var vi inne ett tag på rummet innan vi gick ner till badet. Jag, Josse, Emil och Alle badade ganska länge. Någon timmar blev det iallafall. Sedan runt sju serverades maten. Det var trerätters buffe. Man åt ju tills det kändes som om man skulle sprängas. Under maten var det show och den var mycket underhållande kan jag då säga. Efter att showen hade slutat satt vi (Jag, Josse, Emil och Alle) och pratade tills runt 12 och sedan somnade jag vid halv 1. På morgonen käkade vi frukost. Det fanns väldigt mycket att välja mellan  så man åt ju hur mycket som helst. Det var nog hela mig helg. Det blev ett väldigt långt inlägg och de flesta har nog slutat läsa för länge sedan, men ni som läste klart tummen upp till er. :D       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0