5 saker

2012-10-07
19:10:15
  • Jag börjar alltid gråta i sorliga filmer. Även om de ibland inte är så värst sorliga. Jag kan bara inte hålla inne tårarna då. :P
     
  •  Jag och en kompis har just köpt båda böckerna som Justin Bieber har skrivit. Så jag håller på att läsa dem nu varje kväll. :D
     
  • Jag klarar inte av när det är smutsigt/stökigt i mitt rum eller hemma. Då måste jag städa. Fast när jag är hos andra så kan de ha hur smutsigt/stökigt som helst. Bara inte jag har det så är det lugnt. :)
     
  •  Jag hatar att stressa. Därför är jag oftast ute i tid. Varje dag vi har skola kliver jag alltid upp tidigt för att jag ska kunna ta det lugnt och inte stressa.:)
  • Om allt går som planerat så jag ska fara och se Justin Bieber konsert i globen den 22 april 2013!. :D
     
    Där fick ni kanske veta något nytt om mig, eller så kanske ni visste allt redan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0