Justin Bieber konserten

2013-04-24
14:43:12
(En bild som jag tog)
Tänkt att jag skulle berätta lite om konserten som var i måndags. 
 
Det började med att vi stod i kö utanför. Efter ett tag blev det insläpp och man fick komma in i globen. Vi fick vänta ett tag, men det var helt klart värt väntan. När det var kvar 10 min så blev det världens smäll och sedan började en digital klocka räkna ner. Det blev en himla fart där inne då kan jag säga. När han kom i där med sina vingar och alla började skrika kändes det så overkligt på något sätt. Det första han sa när han var nere på scenen var "Let's go" och "what's up Stockholm?" Sedan började han sjunga den första låten som var "All around the world". Jag är så himla glad för att jag fick stå där och se på. Jag har inte riktigt hunnit smälta det än, och det kommer nog ta ett tag att göra det också. Han blandade lite låtar både de nya och de gamla från "My world". Så himla otroligt det var. Jag hoppade, sjöng och gungade med under hela konserten.
Bästa dagen i mitt liv!.  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0