Min dag

2013-08-15
22:08:45
Tänkte nu ta och berätta om min första dag på Anderstorpsskolan.
Klockan 9.30 började uppropet av alla klasser. Där satt man lite nervöst och väntade på att ens namn skulle visas på projektorduken. När man väl såg sitt namn och man hade blivit uppropad skulle man följa med sin klass till klassrummet. Där fick vi möta några av lärarna som vi skulle ha osv. Det var väl lite spänt från början, men under dagen blev det mer och mer avslappnat tycker jag. Vi gjorde massa "lära känna varandra övningar" under dagen också.
 
Jag gillar faktiskt våran klass. Det är massor av olika typer av personer som är med, något jag tycker är väldigt bra. Som tur var fick jag gå med Linnea och Tilda så jag känner ju ändå någon i klassen vilket känns väldigt bra.
 
Något väldigt positivt och roligt är att vi ska få datorer. Jag tycker att det är helt rätt, så himla mycket smidigare det kommer att gå på lektionerna osv! 
 
 Dagen tycker jag gick väldigt bra ändå, den var rolig och spännande!.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0