Man blir ju nästan tårögd

2013-12-18
21:02:00
Måst ba berätta om en sak som hände idag. Jag tror faktiskt att vissa blev ganska sura haha. Det var så här att jag stod och väntade på bussen som skulle gå från skolan till centrum. Det var verkligen packat med folk som väntade där också så att det blev som en lång rad med människor eller vad man nu ska säga. Och jag stod längst ut till vänster på den där raden.
 
Bussen var lite sen, men tillslut så ser jag bussen komma från höger och jag tänkte direkt att nu kom man måsta stå för det kom fömodligen inte finnas någon plats innan jag tagit mig in, och det kändes ganska drygt. Bussen saktar då in och står nästan helt stilla vid dem på den vänstra sidan av raden, great tänkta jag, men då helt plötsligt så börjar den köra framåt igen mot där jag och massa andra står och just när den står framför mig så stannar den. Sen när jag går in så säger busschaufören "Kryckan först". Asså så himla snällt av honom, man blir ju nästan lite tårögd. Det slutade då med att jag inte behövde stå alls, tack så mycket okända busschaufför. 

Vissa människor är helt enkelt bara underbara.♥ 

Kommentarer
Postat av: jessica lindström

Haha så jävla gulligt!!
haha blev typ tårögd när jag läste de xD

2013-12-19 @ 21:15:10 - http://www.jekelishes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0