Sladda, skräckfilm och skratt

2013-12-15
12:08:30

Vaknade vid 11 idag, jag fick i alla fall sex timmars sömn hehe. Igår var jag med härliga personer. Vi (Eller dom rättare sagt, jag får inte köra på sex veckor så jag ba hängde med) körde och sladdade runt här bak. Jag tror jag aldrig har varit så spänd i en bil förut haha, men förutom att några var nära att köra in i en bil och ner i diket så gick det ganska bra. Efter det blev det två skräckfilmer. Jag såg bara en, somnade under den andra. Sen kollade vi på lite bilder till typ fyra sedan for de hem. Jag lyckades då somna kl fem och sedan vakna vid 11 som sagt. Kommer nog somna tidigt ikväll. Nu hade jag då tänkt käka lite chips, plugga och se lite julkalender. 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh vad såg ni för film?:)

Svar: Vi såg både 1 och 2 av paranormal activity :)
Lisa Forsman

2013-12-15 @ 12:57:27 - http://www.jennuslife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0