Några saker jag gillar och inte

2013-07-08
22:54:01
Haha jadu här får ni veta lite saker. Kanske inte så intressanta saker, men aja. :)
 

♥Några saker som jag gillar är när:

- Någon gör något oväntat som man blir glad av

- Jag är ensam hemma och jag kan digga till musik själv

- Det är sommar, solen skiner och det är varmt i luften

 - Jag är med vänner och har väldigt roligt

- Jag får kramar. Det gillar jag, så himla trevligt

 

♦Några saker jag inte gillar är när:

-  Någon tror att han/hon är bäst

- Någon person är sur för ingenting. Då brukar jag också bli sur

- Jag vill lyssna på musik i hörlurarna och någon vill sitta och prata istället i t.ex en buss, bil osv

- Det är iskallt när man ska bada t.ex i sjön

- Man är trött och vill sova sen måste man tvätta bort sminket och tvätta ansiktet, det gillas inte

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Jenny

åh jag hatar också när man ska lyssna på musik i bussen och sen kommer nån och vill prata-.- bus time is me time!

Svar: Ja precis, men vissa verkar inte förstå det ibland.. inte kul alls.
Lisa Forsman

2013-07-09 @ 10:16:12 - http://jennuslife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0