5 saker som ni kanske inte visste om mig

2013-03-19
18:07:00
1. Jag gillar inte att dela täcke med någon. Om jag har ett täcke så är det bara mitt, okej? ;)
2. Jag gillar inte kanelbullar, men jag älskar verkligen kakor. :)
3. Om jag går ut när det är soligt så börjar jag nysa väldigt mycket. Det är ganska jobbigt ibland.
4. Jag klarar inte av ljudet av bestick. Jag får gåshud över hela kroppen.
5.  När jag var liten var jag arg som ett bi. Allt skulle vara si och så och om något bara var lite fel så brann det direkt. Nu har väl det mest gått över skulle jag tro. Fast vissa gånger kommer allt tillbaka igen. ;) 

Kommentarer
Postat av: Jessica

2,3,5 visste ja! :)

Haha minns att jag, Nathalie och Robin alltid reta dig sen sprang man fort som fan för att inte bli sönderklöst!! XD
De va tider de! ;)

2013-03-19 @ 19:32:32 - http://jekelishes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0