Fick sluta två

2013-05-31
16:37:00
Hade en väldigt lugn och skön skoldag idag. Hade hk första lektionen vi bakade detta↑ gott!, andra no och där smällde vi ballonger och tredje och sista hade vi idrott. Jag gjorde inte så mycket då, men det blev en liten springtur i alla fall och jag använde skyddet för första gången och det gick super, menet var ju så otroligt varmt så man blev ju död direkt. Hehe fast jag skulle nog dö direkt även om det inte var så varmt.. men nu har jag ju en ursäkt så varför inte använda den?. ;) Sedan slapp vi matten och engelskan för på matten hade några nationella prov och på engelska hade vi vikarie så vi övertalade henne så vi behövde inte ha den laktionen heller. Vi slutade två och det var väldigt skönt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0