Oj vad han andades högt

2013-11-21
08:54:00
(Så här låg Lurvas och vilade i Robins knä. Han är ju som han är haha)
Somnade vid 11 igår, och vid fem väckte Lurvas mig.. Han ville också sova i sängen. Så han hoppade upp just på benet.. Haha det gjorde en smula ont. Sen la han sig just där också så jag lyfte upp han så han fick sova på min arm istället. Det var väldigt mysigt faktiskt, men då började han andas högt som en jag vet inte vad. Folk brukar säga att jag andas högt, men Lurvas slog mig med hästlängder. xD Jag var tvungen att lyfta ner han för kunde inte sova när han andades typ en dm från mitt öra.. Lite synd om han, men vi myste då ett litet tag i alla fall. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0