Nu blev det ett ganska långt inlägg

2013-09-01
11:08:00
(Bild från utkiksplatsen)
Gu så tråkigt väder det är ute.. igår var det ju som fint. Lite kallt på kvällen, men annars så var det ju bra. Även igår så hade jag en trevlig kväll med kompisar. Det blev mycket åkning av Tyras epa. Vi körde till bgm där vi hämtade Josse sedan for vi tillbaka och var vi här och körde hela kvällen. Vi for även till utkiksplatsen och där var det väldigt fint. Det var ganska kul för när vi stod och kollade så började bara Josse skrika som en jag vet inte vad och sedan sprang in i epa och ropade "in, in fort!" jag fattade typ inget, men hoppade in ändå. Och då sa hon att busken bredvid oss hade börjat röra på sig och göra ljud haha. Det var ganska kul faktiskt. Sedan på slutet så var man ju ganska trött och allt var roligt så det började spåra lite. Jag hade då i alla fall väldigt roligt. :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

asså shit så snygg på första bilden lisa! ny profilbild seriöst!

Svar: oj tack så mycket! ja kanske det
Lisa Forsman

2013-09-01 @ 12:17:24 - http://jennuslife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0